Wat zijn de 3 belangrijkste dingen die je moet nemen . . .

Waarvan je later geen spijt van krijgt?

Toegevoegd na 20 minuten:
( zult )

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

geloof, hoop en liefde.... daar krijg je absoluut geen spijt van!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
prachtig antwoord!
+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mooi +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wilde antwoorden op de vraag, maar dit vat het al genoeg samen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mooi +1

Andere antwoorden (11)

Dat ligt eraan waar naatoe. Als je naar het zwembad gaat lijken mij de 3 belangrijkste dingen: een zwembroek, een handdoek en een tas voor je kleding
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eten, drinken en slapen

Dit zijn dingen die je zowie zo moet op z'n tijd.
Maar ik denk eerder dat je iets in de richting bedoeld van:
Sex, Drugs en Rock and Roll ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Adem, water en voedsel...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een rol wc papier, de krant en een knijper voor op mijn neus.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zult lijkt me toch geen essentieel onderdeel van de 3 dingen,die je moet nemen,al is het wel lekker!
Maar als je ze krijgt en niet neemt zou ik zeggen,in willekeurige volgorde : Liefde , Gezonheid en Vertrouwen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Liefde, gezondheid, geluk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jouw mobiel, paspoort en pinpas
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
open ogen, een open 'mind', en je handen om van alles mee te doen, waar je anders voorbij zou lopen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik hou het op een vulpen met een schrijfblok, een paar pakjes condooms en een doosje hansaplast
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn kinderen, mijn partner en mijn creditcard..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een huwelijk en een partner kan je wel spijt van krijgens als je pech hebt, dus ik ga voor: geluk, gezin en gezondheid.