Waarom maakt KPN nog steeds reclame voor DIGITENNE ,waarvoor langs de Duitse grens nog steeds geen dekking is.

Zie postcodetoets 7741BD

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (6)

Omdat het bereik van de reclame groter is dan 7741BD
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat er nog meer potentiële klanten zijn buiten jouw postcodegebied om? Er zijn namelijk best wel een aardig groot aantal gebeiden waar digitenne volgens hun specs prima te onvangen is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat niet iedereen langs de Duitse grens woont misschien.

PS, kan je dat zelf echt niet bedenken?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Super de Boer zit ook niet in alle plaatsen in Nederland, mogen die dan ook niet meer adverteren?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet nioet waar langs de Duitse grens jij zit. Maar veel dichter dan hier kan je niet tegen de Duitse grens aan zitten met zo'n 43 kanalen via Digitenne...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik woon op 7833 maar heb dus wel ontvanst .Alleen niet met een binnen antenne ,als je een buiten antenne aanvraagt heb je buiten de duitse zenders ook de nederlandse .Groeten van 7 km van de grens