Hoe zit het nou precies met de Bermuda Driehoek?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
2.7K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is dat niet duidelijk dan?

Het beste antwoord

Het verhaal gaat dat er schepen op onverklaarbare wijze vergaan...
Het komt doordat er mangaanknollen op de bodem van de oceaan liggen en bij kleine zeebevingen er gas ontsnapt uit de mangaanknollen en dat stijgt dan op... En dat kan in zulke hoeveelheden naar boven komen dat de soortelijke massa van het water veel kleiner wordt, en wel zodanig dat het drijfvermogen van het water zo klein wordt dat de schepen zinken... vandaar...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 net als vliegtuigen, die verdwijnen ook op die manier.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 thnx voor je antwoord
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 maar was het niet methaanhydraat dat op de bodem lag ?

Andere antwoorden (2)

Nou, gewoon zo:
Plaatje bij antwoord
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
;-)) +1 weer een zeer waardevol antwoord...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
precies antwoordman zo is het. :-)
De Bermudadriehoek is een denkbeeldige driehoek tussen Miami (Florida), de Bermuda-eilanden en Puerto Rico. Volgens een populaire sage vinden er in dit gebied abnormaal veel scheeps- en vliegtuigrampen en verdwijningen plaats.
Speculaties, vooral wijd verspreid door de Amerikaanse bestsellerauteur Charles Berlitz in de jaren '70 van de twintigste eeuw, hebben het over marsmannetjes, ufo's, 'verbindingen' met andere dimensies en tijdperken, verzonken restanten van gebouwen, dijken en straten van Atlantis, oude Atlantische machines in de diepte die af en toe 'aanslaan' als er schepen of vliegtuigen in de buurt komen, verhoogde oceanische activiteit, zeemonsters, orkanen, enz.
Verklaringen van ooggetuigen spreken ook vaak over storingen in apparatuur, meestal van magnetische aard. Volgens veel boeken over het Bermudagebied zou Columbus ook problemen hebben ondervonden in de driehoek.