Mag men aan huis een 2de brievenbus plaatsen?

Toegevoegd na 13 minuten:
Het gaat hem over een koppel waar het niet goed meer gaat en de post achter gehouden daarom een 2de bus één voor hem en één voor haar

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1.8K

Antwoorden (5)

Ja dat mag als het maar aan de voorschriften voldoet...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
al plak je er 5 op.
IK zou niet weten waarom het niet zou nmogen, als het je eigen huis is.
maar de regering zal wel weer iets verzonnen hebben om je leven zo moeilijk mogelijk te maken, dit is tenslotte Nederland.
Regels, voorschriften enz enz.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat het niet kan. Je moet dan een bus 5A en 5B hebben, en dat mag niet zomaar. Bovendien moeten alle schrijvers dat nummer ook gebruiken. Je kunt van de postbode niet verwachten dat hij snapt welke brief in welke bus hoort. Hij sorteert en bezorgt op postcode en huisnummer. Posbus nemen uis een betere oplossing. Als die twee dit al niet kunnen regelen, dan ziet het er wel erg somber uit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoor dat mag.Als de namen er maar op staan.Neem aan dat nu ze boos op elkaar zijn nog wel hun eigen naam hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zelf zomaar een A achter het huisnummer zetten zal denk ik officieel niet mogen, maar twee postbussen met twee namen is geen probleem. Er zijn ook vaak meerdere bedrijven in een pand gevestigd die ieder een eigen bus hebben.