Heeft opwaarderen van mijn web-log nou wèl echt zin?

Ik kan mijn weblog opwaarderen. Momenteel heb ik een gratis weblog. Met reclame erop. Maar dat stoort dan ook wel.
Dit kan weg d.m.v. een jaarcontract af te sluiten om het maar zo te noemen. ( basic account)

allemaal wel heel mooi en aardig.. maar is 100MB nou wel genoeg? Ik kan ook wel duurdere abbo's nemen van 80 of 150 euro.. maar dat vind ik (uiteraard) te duur.
En wat kan ik mij voorstellen bij 2GB aan bandbreedte?

Het meest vervelende is nog wel dat ik niet kan vinden wát alles precies inhoud. Het is wel een betrouwbare site, daar niet van. alleen ik schijn nergens terug te kunnen vinden wat alles inhoud.

Ik heb hieronder de link neergezet.. want moet ik dit nou wel doen? Ik zit echt te twijfelen. Ik vind het een beetje vreemd dat ik nergens terug kan vinden wat alles inhoud.
http://web-log.nl/opwaarderen

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

100Mb ruimte is HEEL VEEL ruimte. Als je foto's die je er op zet even op de juiste groote maakt voor je ze instuurt moeten ze onder de 100Kb blijven. Dan zijn 100Mb dus 1000 foto's. Een stuk text is meestal niet meer dan 50Kb, oftewel: Je kan er 2000 posts op zetten.

2Gb ruimte betekend: Je kan per maand tot 2Gb 'tonen' aan mensen. Oftewel: Ga uit van een post met foto = 100 + 50 = 150Kb bij pagina. Als je meer dan 2Gb / 150kb = 2.000.0000.000 / 150.000 = ongeveer 1.300 posts bekeken in de maand hebt wordt het pas interessant o een groter contract af te sluiten.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik denk dat een site als goeievraag niet eens meer dan 500Mb ruimte kost, en welliht niet eens de 10Gb/maand bandbreedte nodig heeft.

Ik heb zelf een site die momenteel 20000 bezoeker per maand trekt; in totaal neemt die 20Mb in, met 300 pagina's. Bandbreedte is nog geen Gb in de maand. Wel wordt alles wat ik aan plaatjes erop zet eerst po pweb-formaat gezet (Plaatjes max 1250 *1250 pixels en grove JPG)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik heb ook een weblog bij web-log.nl en ben over gegaan naar een betaalde account. Het enige voordeel is voor mij dat ik geen reclamebalk meer boven mijn weblog heb. Je kunt met een basic-account geld verdienen door reclame op je weblog te zetten. Dat is al gauw genoeg om je basic account mee te betalen. Voor de ruimte hoef je het normaal gesproken niet te doen. Met een gratis weblog krijg je genoeg ruimte. Een zgn 'plus' account of pro-account is gewoon flauwekul. Niemand heeft zo'n account.