Speelt daten een rol i.v.m vreemdgaan?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

als je een vaste relatie hebt, hebt je al helemaal niks te zoeken op dating sites, of je bezig te houden met daten. het is tegenwoordig supermakkelijk een date te krijgen door alle sites op internet waar je kontakten kunt leggen. een heel groot deel van de mensen die daar komen hebben gewoon een vaste relatie. dus dan speelt daten een grote rol in vreemdgaan ja. daten terwijl je een relatie hebt = vreemdgaan

;-))) je blijft aan de gang he grappenmaker. Daten is voor 95% vreemdgaan. En dat zal het ook wel altijd blijven ook.

Nee, het is andersom: vreemdgaan speelt een rol bij het daten.

Als je een relatie hebt en je gaat daten is dat vreemdgaan ja. Heb je geen relatie speelt daten ook geen rol bij het vreemdgaan, maar dat is logisch. Overigens is het door internet in mijn ogen wel een stuk makkelijker geworden voor mensen om eens een keer buiten de pot te pissen (om het maar even zo te noemen).

Voor iedereeen zal het gevoel van vreemdgaan op een ander niveau liggen. De een zal het al als vreemdgaan ervaren als hij/zij date, de ander zal pas vinden dat hij/zij vreemdgaat als hij/zij bij een ander in bed duikt, maar zoenen is dan nog niet 'fout'... Ik zelf vind het al vreemdgaan als je date met een ander. Je hebt je in je hoofd dan toch al afgekeerd van je partner, bent stiekem al aan het fantaseren hoe het zou zijn met iemand anders te gaan. Anders was het namelijk geen date geweest, maar een afspraak tussen vrienden. Ik heb een aantal mannelijke vrienden, dus ik weet heel goed het verschil tussen een date en een afspraak. Als je liefde en respect voelt voor je partner blijf je in hoofd en lijf bij hem/haar.

Volgens mij date je niet als je een relatie heb. Maar goed vreemdgaan is persoonlijk en gebaseerd op afspraken na wederzijds criteria te hebben vastgesteld.

Daten is toch een ander goed"nederlands" woord voor afspraak? IK zie echt niet in,waarom je geen date kunt hebben zonder relatie! Meestal maakt men een afspraak juist omdat men GEEN relatie heeft.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100