Eén keer besteld bij Telsell, maar hierna nooit weer! Wie heeft insgelijke ervaringen?

Product zou binnen 7 dagen na afschrijving geleverd worden.
De afschrijving verliep inderdaad vlot, maar de levering heeft, zonder verdere opgave van reden, weken op zich laten wachten. Pa nadat de druk werd opgevoerd, werd uiteindelijk dan toch geleverd.

14 jaar geleden
in: Overig
1.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sorry, ik zou er niet over piekeren daar iets te kopen. dus geen ervaringen. Ook weinig positieve verwachtingen trouwens. Die enkele keer dat ze wellicht een aantrekkelijk product hebben dat ook werkt, ligt het tzt voor de helft van de prijs bij de Blokker, dus daar wacht ik dan wel op. Eerst bewijzen (in de praktijk, niet op teevee) dan pas bestellen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
O jij zei hetzelfde, niet gezien ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je de reclames van Tell Sell ziet is toch al wel duidelijk dat je daar niets moet bestellen.

Antwoorden (4)

Wat ze bij Telsell doen dat heet 'de markt afromen'. D.w.z. dat een nieuw product voor ontzettend veel meer geld verkocht wordt als dat het waard is. Vaak zie je deze producten een paar maanden later voor een fractie van de prijs bij Blokker of Marskramer liggen.

Maar goed, dat vroeg je niet. Ik heb er inderdaad een aantal jaren geleden een keer wat besteld. Het geld was er inderdaad sneller af dan dat mijn product werd geleverd maar ik kan mij niet herinneren dat de levering echt krankzinnig lang op zich heeft laten wachten toen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb er een aantal jaren geleden wat gekocht en dat werd normaal geleverd. Maar ze zijn natuurlijk veel te duur. Net zaterdag op de markt een ding gekocht dat bij Tellsell 3x zo duur is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn zoon met overbeharingsproblemen op het lichaam had de salon-laser besteld.
(de dure uitvoering ruim 300 euro)
Het werkte voor geen meter.
Het apparaat binnen de testtijd terug kunnen sturen.
Moet wel verzekerd verstuurd worden.
Weken later ontving hij zijn aankoopbedrag retour.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb zelf ook wel eens wat besteld maar die ervaring heb ik niet gehad.
Het kan zijn dat het produkt niet aanwezig was in het magazijn.
Je moet er van uitgaan dat het ook een klein bedrijf kan zijn die een product bij telsell aan de markt wil brengen.
( Ik zeg dit, omdat ik deze week een uitzending op de bbc heb gezien van " dregens den ". Dit is niet goed geschreven, maar het gaat over 5 mensen die veel geld hebben en mensen die een product hebben wat hen goed lijkt ondersteunen met het gevraagde bedrag. )
Zij lieten zien dat iemand zijn product aan de markt brengen moest. Die persoon deed het ook via een tv verkoop kanaal. Als zij dan niet genoeg achter de hand had gehad dan was het erg moeilijk om het naar de bestellers op te sturen.

Hoop dat het zo wat duidelijker is.