Het klinkt heel raar maar zo vertelde mijn psygoloog het, toen je gebeuren werd had je een navelstring en die is dorgeknipt maar voor je moeder voelt het alsof die er nog zit.
Het klinkt kinderachtig maar snap je wat ik bedoel. En je komt uit je moeder en dat is best speciaal als je het bedenkt.
En je moeder wilt je eigenlijk gewoon niet kwijt, omdat ze zo erg van ne houd, omdat je eigenlijk een deel van haar bent omdat je uit haar komt.

Misschien denk je nu van ja dus maakt me niets uit. Maar ik vind het gewoon irrie dat ze soms zo doet maa het is gewoon bescherming en dat moet je gewoon goed op vatten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Moederinstinct, beschermen van kinderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
niet alle moeders zijn heel bezorgd .maar dat is ook wel te begrijpen
misschien zelf veel meegemaakt en beschermd opgevoed
als jezelf ouder word snap je het wel
Bronnen: