whatsapp niet meer in appstore?

ik heb van veel mensen gehoord dat whatsapp geweldig was. ik had niet genoeg ituneskaart geld over
maar ik kon hem via een vriendins' account gratis krijgen.

het prolbleem is dat ik 'm niet kon vinden. ik heb ipod touch 4, ligt het daaraan?

alvast bedankt,
Tom.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (5)

Ja whattsapp is weg ik ipod G1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij mij staat het gewoon in de AppStore top 25 betaalde Apps
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb hetzelfde probleem...
Ik had de app, maar naar dat ik mijn ipod heb ge "reset", kon ik de app niet meer vinden... :'S
Maar het ligt in ieder geval niet aan het apparaat dat je gebruikt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alleen nog iphones kunnen het vinden in de appstore op de moviel, op mijn ipad is hij ook niet vindbaar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Whatsapp is alleen voor iphones dat is sinds kort