1348.46 kilometer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In aanvulling op het al gegeven antwoord: Wist je dat je dit met Google ook kunt uitrekenen?

Verder is er de zoekmachine Wolfram Alpha die speciaal bedoeld is voor zoekopdrachten die met cijfers en rekenen te maken hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
838 landmijlen = 838 x 1.6 km
838 zeemijlen = 838 x 1.8
Het ligt eraan of je land- of zeemijlen bedoelt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is inderdaad 1348.342
Dit kun trouwens ook gewoon op internet omrekenen en vaak ook op mobiele telefoons.