Ik ga altijd naar hans anders (1) voor mijn controles en metingen.Als ik nu een keer bij hans anders (2) binnenloop hebben zij dan dezelfde gegevens?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Ja, dat klopt. Hans Anders werkt met één systeem. In alle 250 winkels zijn jouw oogmeetgegevens inzichtelijk. Dat geldt trouwens ook voor de website.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik begon met brillen bij de Hans anders in leeuwarden, daarna naar de Hans anders in almelo. Ze meten me brilglazen altijd op en dan kijken ze mijn ogen na of ze slechter zijn geworden. Volgens mij houden ze dit bij in een gezamelijk systeem en maakt het niet uit waar je langsgaat. Vraag het anders eens een keer na bij je opticien.