Dat komt door het klimaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weer en klimaat zijn 2 heel verschillende dingen.
Omdat we in nederland wonen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat komt door t klimaat, wel eens het weer gezien op televisie en of iets geleerd op school?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Global warming :O :O
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat dit nederland is het weer verandert elke dag
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat noemt men 'weer'. En omdat Nederland aan zee ligt, kunnen we alle soorten weer hebben in de zomer, niet uitsluitend hittegolven met stralende zon.
Als je warmer weer wilt in de zomer, moet je naar het oosten of naar het zuiden gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eindelijk iemand die het verschil tussen klimaat en weer begrijpt. +