hey met huiswerk doe ik maakwerk makkeijk maar ik kan niet goed leren heeft iemand tips???

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Als je veel moet leren, doe het dan of
- begrip voor begrip
- woord voor woord

Zorg ervoor dat je je goed kan concentreren in je kamer en zorg dat het niet te druk is. ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zit er zelf ook mee in de knoop begin 4 dagen van te voren met leren deel het in 3 stukjes leer elke dag een stukje, en laat je door iemand overhoren de laatste dag is een reserve dag voor als je een dag niet kan leren.
veel succes!!!!!!!!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij is leren een kwestie van herhalen, herhalen, herhalen. Dus werk met de leerstof: let goed op in de les als jullie de leerstof behandelen, maak altijd je huiswerk netjes, maak samenvattingen en lees de tekst een paar keer helemaal door voor een proefwerk. Laat je vader of moeder of een vriend/ vriendin je overhoren.