Hoe moet je bestellen op http://shop.adidas.nl ?

Ik heb mijn bestelling in het winkelwagentje gedaan, maar hoe kan je nu bestellen?!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

Op de site zag ik dat je geen profiel voor jezelf hoeft aan te maken. Je kunt als je bestelling in je kar hebt gedaan naar view cart. Daarna klik je op check out, daarna krijg je een scherm te zien waar jij je gegevens in kunt vullen, zoals je adres. Aan het eind kun je invullen of je aangetekend wil versturen of gewone post. Daarna klik je op continue.
Op het volgende scherm accepteer je de voorwaarden.
en klik je weer op continue.
Daarna kun je betalen via ideal of creditcard en voltooi je de betaling.

Dan is het klaar.