waar kan ik een foofur knuffel kopen?

ik ben opzoek naar een foofur knuffel, je weet wel die blauwe hond van vroeger. Maar ik kan hem nergens vinden, weet iemand misschien waar ik die kan kopen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
1.6K

Antwoorden (2)

Misschien bij EBay?!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kan ook op marktplaats of buurtlink.nl misschien een gezocht advertentie plaatsen...

wanneer je googled naar foofer staan er soms ook mp links tussen....wie weet.

ps:heb even voor je gekeken maar het enige foofrding op mp nu is een cassette...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hey bedankt voor het kijken! Ik had zelf ook al een advertentie op mp gezet maar helemaal geen reacties op gehad.