Hoog polig vloerbedekking wat heel vast zit, hoe krijg je dat snel eruit? ...............................................

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

Haha zelf laatst ook meegemaakt!
Er blijkt n middeltje op de markt te zijn wat de lijm oplost( op dat moment niet aan gedacht natuurlijk) en daarna met n scherp voorwerk bijv n schop lossteken. Let op, je krijgt heeeeel veel rotzooi en stof, dus even alles afdekken;)