Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Heeft iemand tips hoe ik de snelste ronde tijd kan zetten bij het karten ??

Ik doe mee aan redbull kart fight en moet bij van der ende snelste tijd proberen neer te zetten ik heb 1x geoefend maar heeft iemand nog tips ???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
937

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Belangrijk is dat je de baan van tevoren leest. Wat is de ideale lijn. Tijdens de training kun je dit vervolgens oefenen en vervolgens uitvogelen waar de rempunten liggen. Waar kan je vervolgens weer op het gas etc.

Wat verder helpt is dat je niet te zwaar bent. Waarschijnlijk is het te kort dag om nog te gaan afvallen, echter lichaamsgewicht is een erg belangrijke factor. Immers de karts zijn het zelfde voor elke deelnemer echter niet elke deelnemer weegt even veel.
(Lees meer...)
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

De juiste apex, goed met het gas omgaan op het juiste punt remmen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk tijdns een training eens naar andere racers, en dan vooral diegenen die snel rijden. Hoogstwaarschijnlijk hebben zij de baan al beter onder controle en zij weten waarschijnlijk beter waar je moet remmen enzo. Waarschijnlijk zal dat je wel een beetje helpen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding