Nee kan niet… Kietelen is spanning maken en verzet plegen tegen dat wat er gebeurt… Als de spanning te hoog wordt, komt er ontspanning… En dan is het kietelen niet meer… Dan reageert het lichaam niet meer op wat voor prikkel dan ook, totale ontspanning…

En als je wil experimenteren daarmee, dan kun je in zo´n situatie uit je lichaam gaan… Uittreden dus… Maar ik zeg je experimenteer er niet zelf mee, maar doe dat onder leiding van iemand die weet…
Iets doen waarvan je de consequenties niet kent is altijd gevaarlijk…

Maar het is onmogelijk om iemand dood te kietelen…
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als iemand met een zwak hart er hartkloppingen van krijgt wel!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Moet kunnen. Je kunt je namelijk wel doodlachen. Er is namelijk ooit een man gestorven toen hij 'a fish called wanda' keek, omdat hij zich doodlachte(zie Wikipedia)