Ik moet straks naar Media College in Amsterdam voor een voorlichtingsmiddag, maar moet je alleen gaan naar zo een voorlichting of met je ouders?

Want, ik ga straks namelijk er alleen naartoe, of moet ik een ouder of voogd mee nemen???????

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Je mag alleen want het is een voorlichting voor jou maar als bij de brief staat die je hebt gekregen dat je je ouders mee moet meenemen dan zal ik dat wel doen ja
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee je hoeft je ouders niet mee te nemen, maar het mag volgens mij wel. Fijne middag!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt er natuurlijk alleen heen gaan, maar mij lijkt het handiger als je iemand mee neemt. Je krijgt namelijk zoveel informatie en indrukken te verwerken, dat je achteraf mogelijk een heleboel niet meer weet, en dan is het fijn op iemand (s geheugen) terug te kunnen vallen! Veel plezier!