Zijn je dromen anders als je dronken bent?

Kan iemand mij wat vertellen over dromen onder invloed van drank, als je dan uberhaupt al droomt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
1.5K

Antwoorden (1)

Ik denk dat je dan je dromen niet goed begrijpt:)

Toegevoegd na 3 minuten:
Te snelweggeklikt...

Ik denk dat je of niet droomt omdat je als een blok in je bed valt, of vaag en verward. Een rustige droom kan ik me niet voorstellen als je zoveel alcohol in je body hebt.

Vriendje, na een avond met "de jongens", snurkte tot de volgende ochtend en had geen dromen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, absoluut niet. Wat verwarde flarden als maximale....