Hoe kan ik het beeld van een opgenomen video draaien?

Ik heb een filmpje opgenomen met mijn Sony cyber-shot digitale camera.
Ni is het probleem dat ik het filmpje overdwars heb opgenomen en deze dus ook dwars op mijn beeldscherm komt te staan.
(moet het computerscherm nu omkeren om het te kunnen zien, niet handig!!)
Is er een bewerkingsprogramma waarbij ik het beeld van deze video kan draaien?
Heb al veel gezocht en gedownload via internet, maar kan nog steeds het beeld niet draaien.
Wie kan mij helpen???
Met vriendelijke groeten,
Anja

Toegevoegd na 6 dagen:
Het lukte niet met de onderstaande adviezen, dus helaas. Voor mij een belangrijk filmpje, die ik niet zomaar even opnieuw kan maken! Dus als er nog mensen tips hebben....GRÁÁG !!!!
Alvast bedankt, Anja

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
1.9K

Antwoorden (2)

Een prima programma hiervoor is Virtual Dub.
Verdiep je eens in de onderstaande link; het progje kan nog veel meer

http://www.virtualdub.org

Suc6
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan met Windows movie maker. Filmpje invoegen, toevoegen aan tijdlijn en dan rechtermuis knop op het filmpje en voor effecten kiezen. Daar zou het bij moeten staan. Project eindigen. Klaar.