HenkFcvoetbal.tk is deze man te vertrouwen? Hij doet nogal bot en onvriendelijk.

HenkFcVoetbal.tk

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
1.1K

Het beste antwoord

Ik heb onderhand 60 shirt bij Henkfcvoetbal bestelt en ze zijn allemaal aan gekomen , het is stom gelul... Het zijn echte shirts met echte bedrukking . Super shirt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je hier helemaal een profiel voor aangemaakt om dit te komen melden? Bent zeker ook handelaar dat je al 60 shirts hebt gekocht?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een shirt bestelt dan weetje pas of het een oplichter is of niet maar het geen oplichter .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een shirt hebt bestelt dan kan je pas oordelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens deze site hebben kopers bij henkfcvoetbal geen echte gekocht maar Shirts welke in Thailand zeer goed (bijna identiek) nagemaakt worden zie http://nl.pokernews.com/poker-forum/topic171238/4.htm#readable
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee ik ben niet de eigenaar. Je kunt pas oordelen als je iets hebt bestelt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje :)

Andere antwoorden (3)

Ik zie nergens een algemene voorwaarde o.i.d. staan, en dit zal dus ook wel een illegaal handeltje zijn. Of hij te vertrouwen is weet ik niet, maar als je iets bij hem koopt zal je hem op zijn woord moeten vertrouwen, en vertrouw je het niet, doe het dan niet...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, op andere forums zeggen mensen dat ze het wel binnen hebben gekregen, een vriend van mij ook. Maar ik mocht maar 1 vraag stellen? Toen vroeg ik of ik die dus kon kopen, stuurde hij terug: PECH! Best raar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tja, het is jouw keuze. Zoals ik al zei, bij twijfel, niet doen.
Mensen met een .tk adres vertrouw ik sowieso niet. Een onvriendelijke botte man hoeft nog niet onbetrouwbaar te zijn, hij kan ook gewoon zijn dag niet hebben. Een ander ding waar ik me aan stoor is dat er geen adres te vinden is, waardoor hij dus amper te traceren is mocht er iets foutgaan. Verder lijkt het wel een goede man.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De shirts die hij verkoopt zijn niet echt maar nep. Kan ook niet anders als hij het erg goedkoop verkoopt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een vriend had er een gekocht, en die waren gewoon echt. Hij koopt ze alleen heel goedkoop in uit andere landen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je op de site kijkt die ik als link erbij heb gedaan, melden de kopers "Zijn niet van echt te onderscheiden" dus dat zegt dat ze goed zijn nagemaakt!