Kennen jullie scholen,waar je diverse talen kan leren?

Toegevoegd na 26 seconden:
Hier in Rotterdam het liefst,en in Zuid-Holland

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

middelbare scholen? probeer een international school. daar wordt Engels gesproken en je hebt je eigen taal nog. En anders zijn er toch genoeg scholen waar je talen kunt leren? Schriftelijke opleidingen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op bijna elke school krijg je Duits, Frans en/of Engels en soms kan je Latijn of Grieks volgen. Dus dan moet je even kijken welke het dichtste bij is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De Volksuniversiteiten hebben een groot aanbod voor talen. Chinees, Russisch, Zweeds, noem maar op. De meestgesproken talen kun je er volgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Roc airport , 4 talen