Hoe lang mag je vasten?

Om te ontslakken kun je Vasten. Ik heb al eens gevast met thee/water maar vraag me af hoe lang dat mag. En ook wanneer je bitterzout erbij
gebruikt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
2.1K

Het beste antwoord

Een mens is niet standaard!
Luister naar je eigen lichaam.
Als je voelt dat het genoeg was, moet je er mee stoppen en voorzichtigaan weer wat gaan eten.

Toegevoegd na 3 minuten:
Sommige mensen kunnen wekenlang zonder voedsel overleven. Of dat gezond is, is een ander verhaal.
Maar ik vind het al knap als je het drie dagen volhoud.
Veel vastenkuren gaan uit van zo`n 3 tot 5 dagen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kunt voor de zekerheid je huisarts raadplegen. Die weet het meeste over jou en je gezondheid. Het kan zijn dat je kerngezond bent en makkelijk vier dagen kunt vasten, maar het kan ook dat je huisarts het om medische redenen sterk afraadt.