Wat zou jij doen als je evenveel verdient als Oprah?

Verdient: $10,- per Seconde!!! 368miljard per jaar !!!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (8)

Ik zou een mega landhuis kopen met 2 honden (groot!) en er van genieten. Maar ik geef dan wel 10.000 aan een fonds
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij kun jij gwn niet rekenen en heb je er een paar nulletjes bij gedaan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij was het maar een vraag en kun jij niet denken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pff niet normaal hè ! Sowieso goede doelen en dan zelf ook daar heen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rijk zijn  (:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goeievraag opkopen en dan de Iphone app verwijderen en dan weer terug geven aan de oorspronkelijke eigenaars en zij mogen het geld houden omdat ze het gewoon verdienen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou alleeeeeeeeeen maar uitgeven.. Ik zou een naam maken grotere naam dan Oprah. Ik zou 50 huizen halen 100 autos 100 bedrijven starten hotels bouwen enzovoort.. Geld uitgeven aan kleding? 1000 soorten dus en 1000 soorten schoenen verschillende kleuren en modellen pffff wat zou ik niet doen haha zo zie ik hoe ik zou zijn met al die miljarden ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
alsof oprah 368 miljard verdient hahahaha :p