Doe jij aan motto's?

Zo ja, welke en waarom? Zou nee, waarom niet?

Weet jij het antwoord?

/2500

Mijn motto is: doe zo groen mogelijk (baat 't niet, dan schaadt 't ook niet). Niet dat ik me daar altijd aan houdt - mijn wilskracht en beurs zijn te klein.

Het leven is een feest..je moet wel zelf de slingers ophangen

wat gij wilt dat u geschied, doe dat ook een ander.

Pluk de dag. Benut elke dag dat je wakker wordt ten volle, het is maar de vraag of je morgen weer wakker wordt.

De humor ligt op straat, maar je moet het wel willen zien...

carpe dium: "pluk de dag"

Achter de wolken schijnt tóch de zon!

ja en wel de volgende : NIETS MENSELIJKS IS MIJ VREEMD.

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.

Mijn motto is: "Motto's helpen je niet als het er echt op aankomt"

"My life" en "My Way"

Ja, bij elk nieuw dagboek komt een nieuw motto. De laatste is : alles is in beweging(met een moeilijk woord) (Het motto past bij mijn stemming; ik heb ook al eens memento mori gehad.) Het is net zoiets als goede voornemens,lukt ook niet altijd,maar je probeert wat.

Gaat het niet zoals het moet, moet het maar zoals het wel gaat & Mensen die de zon in andermans leven brengen, zullen zelf ook haar stralen voelen. Dat zijn twee belangrijke motto's voor mij geworden.

Ha, die Flepflopjannes; Ik heb het niet zo op motto's omdat ik ze vaak erg dogmatisch vind. Toch hoor je er zo nu en dan wel eens een die erg aanspreekt, zoals 'vertrouw op god, maar zet je fiets op slot' of 'ik doe niet aan bijgeloof want dat brengt ongeluk'.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100