Doe jij aan motto's?

Zo ja, welke en waarom? Zou nee, waarom niet?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (14)

Mijn motto is: doe zo groen mogelijk (baat 't niet, dan schaadt 't ook niet). Niet dat ik me daar altijd aan houdt - mijn wilskracht en beurs zijn te klein.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het leven is een feest..je moet wel zelf de slingers ophangen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
wat gij wilt dat u geschied, doe dat ook een ander.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Pluk de dag. Benut elke dag dat je wakker wordt ten volle, het is maar de vraag of je morgen weer wakker wordt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De humor ligt op straat, maar je moet het wel willen zien...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
carpe dium: "pluk de dag"
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Achter de wolken schijnt tóch de zon!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ja en wel de volgende : NIETS MENSELIJKS IS MIJ VREEMD.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Mijn motto is:
"Motto's helpen je niet als het er echt op aankomt"
15 jaar geleden
"My life" en "My Way"
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja, bij elk nieuw dagboek komt een nieuw motto.
De laatste is : alles is in beweging(met een moeilijk woord)
(Het motto past bij mijn stemming; ik heb ook al eens memento mori gehad.)
Het is net zoiets als goede voornemens,lukt ook niet altijd,maar je probeert wat.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Gaat het niet zoals het moet, moet het maar zoals het wel gaat & Mensen die de zon in andermans leven brengen, zullen zelf ook haar stralen voelen. Dat zijn twee belangrijke motto's voor mij geworden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ha, die Flepflopjannes;

Ik heb het niet zo op motto's omdat ik ze vaak erg dogmatisch vind. Toch hoor je er zo nu en dan wel eens een die erg aanspreekt, zoals 'vertrouw op god, maar zet je fiets op slot' of 'ik doe niet aan bijgeloof want dat brengt ongeluk'.