hoe kan je het beste liegen?

ik weet wel hoe je een leugendectector misleid: adem om de 2 sec, en denk aan iets waar je je voor schaamd. maar het lijkt me wel grappig om iemand eens flink beet te nemen.

PS ik stel deze vraag na aanleiding van: http://www.goeievraag.nl/vraag/waaraan-merken-liegt.208043

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
Kimath
12 jaar geleden
Die misleidingen werken niet, hebben ze bij Mythbusters eens getest.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@kimath het was grand wel gelukt bij een aflevering, toen mocht hij met vliegtuig terug ipv met de bus ;)
Volgens mij had hij toen denken aan erotische dingen. Maar ik weet het niet meer zeker.

Antwoorden (4)

Blijf de gene het hele gesprek in de ogen kijken kijk vooral niet ergens anders als je praat, dan weten ze direct dat je liegt.
ga niet aan je haar of ergens anders zitten.
Kom overtuigend over.
Blijf niet steeds het zelfde zeggen.
Dat was het denk ik zo een beetje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En onthoudt goed wat je heb gezegd, als mensen om herhaling vragen moet je dit natuurlijk weer kunnen zeggen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet opvallend met je lichaamsdelen doen, bv tong langs je lippen glijden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Belangrijk: blijf zo dicht mogelijk bij de waarheid,dan vergeet je veel minder snel wat je hebt gelogen ; )