Is David Icke's verhaal over de 'Swineflu' waar, of verzint hij het?

Kijk dit en beoordeel zelf: http://www.youtube.com/watch?v=vqMK_yu8APg

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Zonder te kijken: David Icke is per definitie niet de meest betrouwbare persoon die ik ken.

Hij is degene die al jaren hoog en laag beweert dat de wereld heimlijk geregeerd wordt door "Reptilian Humanoids" afkomstig uit het sterrenbeeld Draco. Ik zou alles wat hij zegt per definitie met een zoutpilaar nemen.

En dan ga ik nu kijken; hij blijft namelijk altijd hilarisch om te zien en horen.

Toegevoegd na 6 minuten:
1 minuut verder: Als inentingen bedoelt zijn om de populatie te verminderen, dan lijkt het de afgelopen anderhalf eeuw of zo zijn doel totaal mis te lopen. Zie: Populatie-explosie.

2:20; Ziektes waar kinderen 200 jaar terug aan stierven zijn nu uitgeroeid door vaccinaties.

3:30; Steeds meer electrojunk, zou slecht zijn? Levensverwachting is alleen gestegen...

Voor de rest weinig waar ik zo snel op kan reageren, maar daar zullen anderen misschien wat mee kunnen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Wat precies vraag je dat waar is?

Dat we ons immuun systeem verpesten? Ja. Absoluut. Door ons hele huis te ontsmetten & alle bacterien met antibiotice aan te vallen verzwakken we ons immun systeem en versterken we bacterien. Dus het advies om het vaccin tegen de nieuwe virus niet in te spuiten als je het niet echt nodig hebt is juist.

Om er een conspiracy aan te hangen is dan natuurlijk weer overdreven
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
We kunnen geen antwoord geven. Het enige is dat wat hij zegt, hij dit niet kan bewijzen.
Zolang hij het niet kan bewijzen zullen er een heleboel mensen zijn die dit als niet waar beschouwen.

Ik zeg niet dat het waar is, ook ik geloof niet alles wat hij zegt.

Ik kan echter wel voelen of die uitspraken van hem mij raken. Daarmee ga ik ook voelen of hij als persoon mij aanspreekt.
Ik kan helaas niet op mijn plek youtube bekijken.

Maar op zijn website: Nee de persoon voelt voor mij niet goed. Een aantal uitspraken ook niet. Sommige dan weer wel.
Hij kijkt heel boos, hij doet te veel zijn best om mensen te overtuigen, verbittert. Misschien zal hij een goede verkoper zijn.