Hoe moet ik ogen bewerken?

Ik wil graag op een foto me ogen heel blauw bewerken maar weet iemand hoe ik dat moet doen? Ik heb een site gezien maar daar moest je betalen , en dat wil ik niet weet iemand een site? Bij voorbaat dank!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Je vroeg om een site.
Ik heb hier wel een gratis download site en daarzitten zeker fotobewerkingsprogramma tussen.
Sommige betere kun je ook downloaden voor een aantal dagen.

http://www.gratissoftwaresite.nl/nieuws/Gratis+fotos+bewerken+met+net+verschenen+GIMP+2.4

Hier nog 1, je kunt het zelfs met paint doen, dat zit op iedere computer.
Knip dan heel voorzichtig de ogen uit en load een paar in de juiste kleur. Knip deze vervolgens en plak ze op het juiste gezicht.
Lijkt ingewikkelder dan dat het is.
Succes!

http://www.xcomputers.info/?tag=gratis-online-je-ogen-kleur-veranderen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Daar heb je een fotobewerkingsprogramma voor nodig. Zoals Photoshop. Selecteer de ogen en geef het blauw in de selectie meer verzadiging.