Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn cijferlijst moet ik voor 5 juli (morgen dus) inleveren. De brievenbus bij ons is al geleegd. WAT NU?

Ik heb me ingeschreven voor geneeskunde. Nu moet ik mijn cijferlijst voor 5 juli inleveren via de post. Onze brievenbus is echter al geleegd. Zijn er hoofd postkantoren in ons land waar de brievenbus vaker geleegd wordt? Alvast bedankt en ik hoop echt dat er een oplossing is!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
840
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar woon je?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Had je hem niet een beetje eerder kunnen versturen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vóór 5 juli, dus niet op de dag zelf.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij geneeskunde wordt ook een zekere oplettendheid verwacht.
jij toont hiermee aan dat je die niet hebt, dus ik zou me eerst eens achter de oren krabben of het wel echt iets voor jou is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ voor de bananenman

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Zelf persoonlijk langs brengen..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Kost wat, maar per koerier aan laten leveren!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Doormailen die lijst en erbij zetten dat het origineel er binnen twee dagen aankomt omdat je die zelf laat hebt ontvangen. Of in een auto/trein stappen en persoonlijk in de desbetreffende brievenbus doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Morgen zelf even langsrijden en daar in de brievenbus stoppen of afgeven bij de administratie
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is overmorgen pas 5 juli, dus je kan de brief morgen verzenden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inleveren is insturen. D.w.z. tijdig op 4 juli posten zodat de brief er redelijkerwijs op 5 juli is.
Als je in de buurt van een grotere plaats woont dan zal bij het (hoofd)postkantoor de buslichting een uur later zijn en dan kun je nog op tijd zijn.
NB Waarschijnlijk heb je aanleg voor procrastinatie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding