weten jullie websites waar staat hoe je moet 3D tekenen of weten jullie tips?

ik kan al best wel goed tekenen alleen 3d wil me niet zo goed lukken hebben jullie tips of goede websites?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Zelf vind ik Google Sketchup een fijn (en bovendien gratis) programma om vb. gebouwen etc in 3D te tekenen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zou google skets up 8 eens proberen werkt goed en gratis te downloaden met je google account kun je gebouwen van google earth downloaden