Dat zijn allemaal verschillende dingen.

Een klein boertje, daar zul je niet wakker van worden, en je zult het je dus ook niet bewust zijn. Net zoals een keertje hoesten.
Hikken wordt anders, want bijna niemand hikt één keer. Dus als je gaat hikken, zul je echt wakker worden, en hik je dus niet in je slaap. Ik denk dat het nauwelijks voorkomt. Als je niet slaapt is het al een uitzonderlijk verschijnsel, en als je slaapt helemaal.
Niezen gaat met zo'n enorme kracht, dat je er echt wakker van wordt. Mogelijk al vóór de nies, door de irritatie in je neus. Maar waarschijnlijk val je snel weer in slaap, als het bij die ene nies blijft, en zul je je dat achteraf ook niet bewust zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja dat kan, het zijn gewoon lichaams functies. Ze komen niet heel vaak voor omdat je lichaam wel ontspannender is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
klopt wat hierboven staat, alleen kan je niet niezen als je slaapt!