Ik heb samen op marktplaats met iemand afgesproken om het product op te sturen wanneer ik het ontvangen heb, en nu vraagt ie of ik mijn product kan...

over 2 dagen komt mijn product op de post binnen, nu hebben wij samen afgesproken dat ik mijn producten opstuur wanneer ik zijn product binnen heb (samen deal gemaakt) nu vraagt ie of ik mijn producten ook alvast kan opsturen (zijn product is ook al opgestuurd volgens hem)

maar dat wil ik natuurlijk niet... hoe op een vriendelijke manier te reageren zonder hem teleur te stellen ofzo...

Toegevoegd na 12 minuten:
dit ben ik van plan te zeggen, is dit prima?

*Sorry, maar ik verzendt niets tot ik [het pakketje] in mijn handen heb... nog 2 dagen dus. het spijt me maar ik ben gewoon té bang om nog een keer opgelicht te worden...
als TNT post goed z'n werk doet en alles netjes op tijd verzend en bezorgt dan heeft u mijn spellen op maandag al binnen, maar TNT is TNT, ze zijn altijd een dagje te laat... dus dinsdag*

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry, ik verzendT..? Als ik jou was zal ik er verzend van maken... (;
Ik hoop voor je dat hij positief gaat reageren...

Het beste antwoord

Je kan gewoon zeggen dat je wil wachten op zijn producten en zodra het binnen is dat je die van hem gelijk gaat sturen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Jullie ruilen dus iets maar jouw pakje is nog niet aangekomen en het pakje dat de ander opgestuurd heeft ook nog niet? Ik zou dan gewoon zeggen dat het pakje er nog niet is en dat hij nog 2 dagen geduld moet hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zijn pakje is vandaag opgestuurd en word pas morgen meegenomen en komt overmorgen aan, maar blijkbaar kan ie niet wachten op mijn pakjes...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat het overmorgen aankomt lijkt me sterk, dan is het zondag ;-) hij zal gewoon 2 dagen moeten wachten, of langer.
Hallo ik ben een handelaar en zou zeggen : we hadden tog een deal
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Track and tracé is een prima optie. Zo zie je waar jou en zijn pakket is. Zo zie je bijvoorbeeld op je computer, dat hij het pakket heeft afgegeven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat is mooi , maaaaar wat zit er in dat pakketje ???
is dat wel hetgene men wenst te ontvangen.