Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Stel je schrijft een boek en uiteindelijk kan je in real-life in de huid van de hoofdpersoon kruipen. Wat zou het verhaal zijn?

En wie zou de hoofdpersoon zijn? Dus welke verhaal zou jij willen leven. Je mag alles bedenken.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
420

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Als ik het antwoord daarop wist, zou ik dat hier niet vertellen, maar dat boek echt gaan schrijven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het zou een boek zijn over iemand zijn beperkingen overwint ondanks dat artsen hem verteld hebben dat dit blijvend is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor dat manuscript zoek ik nog een uitgever...

En die 184 A-4tjes inkorten tot een begrijpelijk kort antwoord gaat me echt niet lukken, want daarvoor gebeurd er te veel...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Man en vrouw ontmoeten elkaar, worden verliefd maar door de situatie kunnen ze niet bij elkaar zijn. Ze ontmoeten elkaar door de jaren heen, maar steeds is er weer iets waardoor ze niet samen kunnen zijn. Uieindelijk komen ze bij elkaar in het bejaardenhuis en leven nog kort en gelukkig. (hehe, wat een slecht script!) En wat gejat van "when Harry met Sally" (beghalve het eind dan). Maar dit zou ik uiteindelijk willen beleven. ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding