iPod touch vraag

Als ik in bed lig lig ik op me zij maar als ik dan hyves of twitter dan schuift ie mee (logish) kan je dat tijdelijk uitzetten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
goeie vraag

Antwoorden (4)

als je 3g of hoger hebt 2x op home knop, die knop in het midden, als er dan een schermpje onder in beeld verschijnt opzij scrollen en de knop aan klikken

Toegevoegd na 6 minuten:
die grote knop on het midde weetjewel met dat vierkantje erop
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
home knop.. ?
Ja het kan vanaf de 3g maar de 3g 8 gb kan het niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2 keer op die ronde knop drukken, 1x naar links en op het draaiende pijltje klikken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb de 2e generatie (daarmee kan het officieel niet)
Dan moet je hem jailbreaken en dan sbsettings installeren,
Daarna onder sbsettings zoeken naar rotation :)
Youtube staat vol over Cydia (de jailbreak)