Waarom worden altijd de verkeerde meisjes op mij verliefd?

ik val op een meisje in de klas. ik ga me er niet voor uitsloven, ik wees mezelf. we hebben wel eens oogcontact. maar niets duidelijks. dan blijkt opeens dat juist de meisjes waarvan ik niet wil dat ze op mij verliefd worden, op mij verliefd. kan dit aan mijn aanpak liggen? 0.0

Weet jij het antwoord?

/2500

Nee want je zegt zelf dat je gewoon jezelf bent en er niks voor doet. Dus je pakt niks aan op dat gebied. Dus kan het ook niet daardoor komen dat de verkeerde op je vallen. Wat wel kan zijn is doordat je er niks extra's voor doet; die meiden die jij leuk vindt niet op je vallen. Dat zul je dus moeten uitproberen wat inhoudt dat je een keer meer moeite moet doen oftewel jezelf moet uitsloven.

Misschien valt het toch op dat je dat ene meisje leuk vindt. En aangezien vrouwen toch behoorlijk competief kunnen zijn wat mannen betreft hebben die andere meisjes het idee dat ze jou te pakken moeten krijgen voordat jij jezelf aan een ander bindt.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100