Is er een wekker (App) voor BlackBerry

Is er een wekker (App) voor BlackBerry 8520 ?
Ik heb het nodig om in de ochtend wakker te worden

Alvast Bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Ja, dat kun je downloaden. En volgens mij is er ook standaard wekken op een blackberry.

Toegevoegd na 13 seconden:
Wekker*
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zit een wekkerfunctie ingebouwd in alle huidige BlackBerry-modellen. Zie het 'wekker icoontje' in de bijlage. Het instellen van de wektijd gaat via de menutoets en wijst zichzelf. Als je het icoon er bij jouw BlackBerry niet tussen ziet staan kan het zijn dat deze verborgen is. Druk in dat geval op de menutoets wanneer je in je iconenscherm zit en kies voor de optie 'toon alle'.