Waarom nemen mensen niet gewoon de hoogste factor zonnebrand olie?

Hallo,

Er bestaan verschillende factoren voor zonnebrandolie.
Maar waarom bestaat er niet 1 vaste factor?
Dus de hoogste factor die je op het moment kunt krijgen.

Hiermee heb je toch altijd het beste in huis?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Omdat mensen snel bruin willen worden. Met een hoge beschermingsfactor duurt dat langer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dan kan je zelf kiezen of je snel bruin wil worden of minder snel. Er zijn natuurlijk ook veel verschillende soorten huidtypen.dus voor ieder wat wils
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Idd hetzelfde als de andere antwoorden en hogere factoren zijn natuurlijk duurder dan lagere dus als je ze niet nodig hebt is het zegmaar een geldverspilling