Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe verander ik binnen twee dagen op een zo goedkoop mogelijke manier in een piraat?

Dit weekend heb ik een piratenweekend en de verkleedkist leverde veel te weinig op. Heeft iemand originele ideeën voor een piraterlijk uiterlijk, zonder dat ik de dichtsbijzijnde verkleedwinkel moet leegroven?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
786

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ben je een man? Dan beginnen met je baard laten staan. Heb je oude lange witte sokken? Heeft je vriendin zo’n pofbroek die laatst zo in de mode waren en een zwarte? Inpikken, dat is jou piratenbroek. Een oude witte blouse in de kast liggen? Even de schaar erop los laten zodat er hier en daar wat rafels aanzitten. Een oude buurman die colberts draagt? Dan heeft hij vast wel een oude gilet liggen, vragen en meenemen. Heb jij zelf nog een oude zwarte riem? Omdoen, want jah, daat moet je zwaard in gestoken worden natuurlijk, als jij in de zeilen klimt!
Bij de intertoys of action hebben ze setjes voor ongeveer 2 euro met een ooglappie, zwaard en piraten hoed en zelfs een prachtige neppe plastic oorbel!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt! Ben geen man, maar het heeft me toch zeker geinspireerd:P

Andere antwoorden (2)

Piraten in de golf van Aden gebruiken ak-47's raketwerpers en ander high tech wapentuig. Zeelieden worden gekaapt of zonder reden vermoord..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met een oogklepje een witte blouse een rode band/ stuk stof en een korte zwarte broek kom je een eind. Oogklepje erg belangrijk, blouse kapotknippen aan de armen en rafelen ( onderste stukjes los trekken ) kwarte broek met touw (ipv riem) vast maken en bij de benen vaarbomen met bijvoorbeeld een zwarte panty. Bonte doek om je hoofd en klaar misschien je gezicht nog iets zwart/vuil maken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding