kun je miljonair worden door één heel goed boek te schrijven?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Dat is heel moeilijk omdat jouw naam niet bekend is bij het publiek. Ook pakt de uitgeverij die jouw boeken drukt en uitgeeft een groter percentage af van de totale boekenverkoop dan wanneer je een bekende schrijver bent. Maar zoals ik al zei, het kan, maar dan heb je een heel goed boek én veel geluk nodig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het vermogen van Joanne Rowling wordt geschat op 1 miljard dollar. Dit betekent dat ze door 7 boeken zelfs miljardair is geworden. Dit is natuurlijk wel incl de rechten voor de harry potter films etc
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ voor het antwoord. rare min..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze werd geen miljonair door 1 boek.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@hippo alleen door het eersteboek werd ze al makkelijk miljonair. Het is miljoenen keren verkocht. Ook door derechten van de film had ze miljonair kunnen worden
dat kan zeker, net zoals je miljonair kan worden door een lootje van de lotto.