hoe maak je een tosti uit een pan?

altijd nieuwsgierig geweest en bij mij mislukt het altijd.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
3K

Het beste antwoord

dan doe je het niet goed als je twee boterhammen hebt in smeren met boter beide kanten en aan kant ham en kaas opleggen en dan in beetje boter in de koekenpan leggen en dan boterham er in leggen en dan elke keer omdraaien en daar 2 min wachten en dan weer draaien net zolang dat die bruin is en er wel bij blijven en walla klaar
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Laag vuurtje, bak boter in de koekenpan, tosti er in, deksel er op, na 3 min even omdraaien, weer 3 min wachten en klaar is je tosti!! Succes ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik maak hem altijd zo: boterhammen beleggen met ham en kaas, buitenkanten van het brood insmeren met boter, dan 15 sec in de magnetron en daarna bruin bakken in een pan zonder boter, op hoog vuur. Omdat je je tosti al in de magnetron hebt gehad is je kaas al gesmolten dus hoef je alleen nog snel je brood bruin te bakken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aan de buiten kant van de boterham boter smeren,verder de boterham beleggen zoals je een tosti graag hebt.Het gas niet al te hard zetten en langzaam de boterhammen bruin laten worden en de kaas laten smelten.
Ik vind het ook lekker om maar 1 boterham te gebruiken en de bovenzijde zo te laten,deksel opp de pan,lekker de boterham bruin laten worden en smullen maar.
NB het is ook heel lekker om overgebleven restjes Dorito Dip op de kaas te smeren.