is een oog tatoeeren gevaarlijk??

ik denk van wel??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja. En afschuwelijk. En niet normaal!

Antwoorden (4)

Tatoeëren is altijd gevaarlijk ivm besmettingen en ontstekingen, bij het oog is dat nog gevaarlijker omdat je je oog toch nodig hebt en hij vrij kwetsbaar is. En echt mooi vind ik het ook niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet alleen gevaarlijk, maar denk ook aan de toekomst.. Je zult bepaalde functies niet kunnen uitoefenen met een tatoeage op je oog!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je bedoelt waarschijnlijk tatoeëren op de oogbal. Ja, dat kan niet anders dan gevaarlijk zijn. Dat risico kan je best niet lopen met je ogen. Je hebt er maar twee!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Doodziek idee zeg, wist helemaalniet dat zoiets bestond. :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja die heb ik gezien!!!! maarf ik zou het tog niet doen, k vroeg het alleen maar:).... maar ik ga wel van die blauwe mooie angelic contact lenzen dragen. die zijn zo mooi.
Getsie, dat is dus tegenwoordig ook al mogelijk. Nou het kan gevaarlijk zijn want er hoeft maar iets fout te gaan en je kan blind worden..