De kleine druppels van de douche geleiden niet dus dat kan best, en de kans dat de bliksem inslaat is sowieso al klein.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ja hoor dat mag wel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet als dat een buitendouche in de open lucht zou zijn. Mensen in het openluchtzwembad worden dus weggezonden als het gaat onweren. Maar binnen in huis natuurlijk wel, want daar kan geen bliksemstraal via het water met jou in contact komen.
Amadea
12 jaar geleden
waarom niet? Bliksem zoekt hoogste punt dat zijn meestal geen huizen. En ik heb geleerd dat water stroom minder goed begeleid dan men denkt. En als je nog niet gerust bent meeste huizen (of alle) hebben bliksemafleiders. En als je nog steeds gestrest bent. binnen is binnen in een stenen huis. Steen begeleid stroom niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is geleiden en niet begeleiden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jhvw heeft 100% gelijk. En uit ervaring kan ik zeggen: water geleid wel degelijk zeer goed! ;-)
Drepolli
12 jaar geleden
Puur water geleidt niet maar meeste water is dit niet en de deeltjes in dat water geleiden juist erg goed