Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Weet iemand wanneer de volgende last airbender film in de bioscoop komt?

Omdat ik een hele grote fan ben van avatar the last airbender

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Aangezien de film te boeken staat als een van de slechtste films ooit gemaakt. Denk ik niet dat de producent er nog een gaat maken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik hoop ten zeerste van niet omdat de eerste film al zo verschrikkelijk tenenkrommend slecht was!
En omdat de film door bijna iedereen zo is ontvangen denk ik niet dat er ook meer 1 filmmaatschappij is die geld in een tweede film wilt stoppen dus ik zou er niet op rekenen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh want als ik op Google intyp characters bv als toph azula ty Lee en mai laten ze zien welke mensen er komen te spelen in avatar Thelast airbender 2 xd
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zonde van het geld....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar als je al hebt gegoogled waarom stel je dan eigenlijk hier nog een vraag? :S
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je zo bijdehand loopt te doen, lees dan eerst de vraag goed. Hij weet wel DAT de film komt, maar alleen niet WANNEER.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@larevr Jij moet denk ik ook eventjes goed lezen want Anique zal geen hij zijn ;)
En verder staat er helemaal nergens dat er een film komt want er is nog helemaal geen cast bijdehandje...
Er zijn op internet een heleboel websites te vinden met mensen die speculeren of er een 2e film komt en wie er eventueel in spelen maar nergens een officiele website met een officiele cast dus wederom, de kans dat die 2e fiml er komt is zeer klein.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh oke (: en sorry hoor maar je kunt bijna al deze vragen hier opzoeken op Google

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding