wat is het alternatieve telefoon nummer van de politie in delft

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
1.4K

Antwoorden (4)

Via de app gratis 0900 heb ik vernomen dat het alternatieve nummer van de poliltie 0343 57 88 44 is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Door "112" te bellen kom je altijd bij de juiste politiediensten, die in jouw buurt zijn.

112 is het Europees noodnummer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wel politie, geen spoed, dat is (landelijk) 0900-8844.
Het is niet de bedoeling dat je rechtstreeks naar bureaus belt, tenzij je daar al een contact hebt (en dan zul je ook hun rechtstreekse nummer hebben)