ik wil graag afvallen en een straker lichaam weet iemand oefeningen die echt helpen danku

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Voedingsschema aanpassen, veel cardio doen. Dingen waarbij je je conditie opbouwt, en dit lang achter elkaar volhouden, dit verbrand vet.

Toegevoegd na 1 minuut:
Er zijn geen specifieke oefeningen waar je van afvalt, of dat je plaatselijk kunt afvallen. Gewoon veel bewegen, en kies een sport die je leuk vind.
Neem de trap in plaats van de lift, probeer dingen lopen of met de fiets te doen in plaats van met de auto.
Elke extra beweging helpt.
12 jaar geleden
push-ups! lukt het in begin niet goed probeer dan vanaf bank of bed etc. minder eten helpt niet daar word je ziek van er op letten werkt wel. bv geen friet als snack maar een appel. als het echt niet lukt ga fietsen naar alles. neem ( al genoemd) de trap. Ga met je hond rennen.

Deze vind ik heel erg helpen : druk je handen in bind vorm tegen elkaar, laat ze nergens op leunen en geef even veel kracht. ze gaan dan trillen en het verbrand veel vet. Probeer het lang vol te houden ( moeilijker dan je denkt)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gezond en regelmatig eten is altijd goed en dagelijks sporten maar wel iets dat je leuk vind dus als je bijvoorbeeld hardlopen niet leuk vind maar fietsen wel, ga dan fietsen want als je tegen je zin in iets gaat doen dan verdwijnt de motivatie en moed al snel.

verder vind ik de oefening waarbij je op je rug ligt en met je benen in de lucht gaat ' fietsen' effectief

sit-ups (maar wel zorgen dat je je rug niet overbelast)

klusjes in+ rondom huis, effectief en productief!