Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

bestaan er zelfkoelende kussens

Toegevoegd na 36 seconden:
Ik heb het na een paar minuten altijd warm op me kussen in bed, ik draai me kussen dan om, bestaan er geen elektrische kussens die koel blijven

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Heb er ook al achter gezocht, tot vandaag heb ik nog altijd niets gevonden. Enkel elektrische kussen en lakens die warmer worden. Het lijkt mij ook veel ingewikkelder en duurder om een kussen te produceren/ontwikkelen dat koelt dan eentje dat verwarmt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Herkenbaar hoor, zeker met dit weer. Als Telsell jouw vraag leest, komen ze vast over een paar maanden met een zelfkoelend kussen voor 99,95, dat niet werkt.

Die dingen bestaan dus niet, jammergenoeg. Maar je kunt er wel iets aan doen. Neem een flink ruwe handdoek, en leg die over je kussen. Desnoods twee. Uiteindelijk wordt dat ook een beetje warm, maar het duurt veel langer!

Het plakkerige gevoel is weg, en je houdt het ook wat koeler, door de lucht in die (ruwe) handdoek, of betergezegd: de lucht tussen je hoofd en de handdoek. Probeer het maar eens uit. Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan ook een handdoek beetje nat maken en die op je kussen leggen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat ik doe is een kleine tafelventilator aan. Heerlijk gewoon,
werkt prima geen problemen mee gehad , Men zegt wel eens van Ja da ding kan in de fik vliegen en in de nacht blablabla
maar een wekkerradio kan ook in de fik vliegen,
(Lees meer...)
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding