ik heb een brief van 160 gram, kan ik daar een postzegel op doen met 0.88 cent en eentje met een 1 erop?

die 0.88 cent is toch gelijk aan een 2? dus die 1 is dan gelijk aan 0.44? dus opgeteld 1.32, is dat goed voor 160 gram?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
1.2K

Het beste antwoord

De prijzen liggen nu iets hoger ze zijn nu 0.46 per stuk dus als je dat wil plakken moet je er nog 4 cent bijplakken. Alhoewel ik niet denk dat ze over die 4 cent heel moeilijk gaan doen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja dat kan. De oude 44 en 88 cent zegels zijn nu gelijk aan een 1 en 2 zegel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het moet totaal 4 zijn. 2+1 is te weinig.
Op een binnen Nederland te verzenden brief van 100 t/m 250 gram is de frankering € 1,84.
Dus bij voorbeeld 4 x 0,46 of 2 x 0,92 enz.
Een postzegel met een 2 en een met een 1 is te weinig.