hoe kun je een site aanbevelen?

Ik ben een JB fan en ik heb een site gevonden waarmee ik hem kan ontmoeten, alleen moeten er dan zoveel mogelijk mensen op de link klikken. Weet iemand hoe je veel mensen kan vinden die er even op willen klikken zodat ik kan winnen??????

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
Kimath
12 jaar geleden
dat werkt dus echt niet he. Alsof het Justin Bieber iets kan schelen hoeveel mensen op een linkje klikken.

Het beste antwoord

Die vind je niet, wie gaat er nou stemmen zodat iemand anders iets wint. Je kan je eigen vrienden proberen maar vreemden zullen dat niet doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kunt op hyves iedereen gaan krabbelen of een www plaatsen met de link erin. Via facebook, twitter en andere social media kan dit ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op populaire sites/forums waar het mag je link plaatsen.