Lijkt me dat het nogal wat vocht op gaat nemen als je gaat zwemmen.. Dus niet aan te bevelen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dat kan wel. Maar je bikini broekje is nogal dun, dus of het staat?? Een inlegkruisje is dan beter.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan je doen, maar dat verloopt alleen succesvol als je op het droge blijft. Daar kan je namelijk niet mee gaan zwemmen, omdat het materiaal waar maandverband van gemaakt is alle soorten vocht opzuigt. Dus ook zwembadwater. Dat wordt dus een kliederboel....
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toch wel geniaal dat iedereen er vanuit gaat dat het over een zwembad gaat :p maatje met dit weer :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maarja*
Als je niet gaat zwemmen kan het wel, anders zuigt hij zich natuurlijk helemaal vol water. Ook moet je even kijken of hij wel in je bikini past zodat je het er niet uit ziet steken en of het überhaupt wel blijft plakken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ZONDER VLEUGELTJES DAN AUB!!! en niet van de "nachtspul" want dat is heel lang.

Dat staat natuurlijk afschuwelijk, en niet het water in!!!! (dan hangt je kruis daarna op je knieen door het gewicht van het opgenomen water)
het maandverband van tegenwoordig is zo dun dat het verder moet kunnen.

Ik denk niet dat iemand het dan ziet, vooral niet als je een bonte bikini hebt (bij effen zie je het randje misschien). Belangrijker is of jij je er goed genoeg bij voelt, voel je je dan toch niet fijn kun je er ook zo'n kort "zwembroek-materiaal" rokje overheen doen.
12 jaar geleden
Zal ik niet doen,want zometeen krijg je een bikini vol met bloed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan wel, maar je ziet het altijd. Waarom geen tampon?

Je moet er niet aan denken dat één of andere grapjas je onverwacht het water in duwt....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
plus voor de humor :)
Uit eigen ervaring:
NOOIT MAAR DAN OOK NOOIT DOEN!
dat blaast zich op tot een gigantisch ding. Ik had er nog een soort broekje over, en werd in het water geduwd. Ja idd door een grapjas. Het veil gelukkig niet op, ik ben meteen naar binnen gegaan.
maar meis doe het niet!
Ik voelde me echt een ballon van onder.